reklam

25.01.2009

Dantel Sehpa Örtüleri 6

Dantel Sehpa Örtüleri 'ni büyütmek için örnekler üzerine tıklayınız





meraba değerli dantel-yap ziyaretçilerim.yayınladığım dantel örnekleri hakkında olumlu eleştirilerin yanında olumsuz eleştirilerde alıyorum.dantel örnekleri 'nin eski model oduğu,güzel olmadığı gibi olumsuz eleştirilerde oluyor.tabiki olumluda olacak olumsuzda.ancak benim sitemdeki yaptığım oya örnekleri veya dantel örnekleri yayınları tamamen orjinaldir.herhangi bir siteden alıntı değildir.kendi oluşturduğum veya ziyaretçilerimin,çevremin bana gönderdiği dantel örnekleri modellerini yayınlıyorum.sizlerin beğenileri beni mutlu eder .eleştirileri ise yönlendirir.ziyaretçilerimin kendi dantel örneklerinin çekilmiş fotoğrafını sitemde yayınlamaktan mutluluk duyarım.mail adresime (kaplanau1972@hatmail.com ) gönderirseniz mutlaka değerlendirmeye alacağım.saygı ve sevgilerimle.
dantel-yap admini İCLAL

Hiç yorum yok: