reklam

7.04.2010

Anglez dantelleri

ilk defa anglez dantelleri yayınlıyorum.aslını sorarsanız bu dantel modellerini hiç bilmem ama asuman hanım bana bu anglez danteli fotoğraflarını gönderene kadar.
şimdi Asuman hanımın anglez dantelleri hakkında açıklayıcı bilgiler aşağıda:

Dantel anglez yapmak isteyen herkes çok büyük bir zahmeti göze almalı çünkü metrelerce en az iki kuka anglez örmek zorunda bu anglez kordon örmek ise dön sağa dön sola yorulmaktan
öte birşey.daha sonra işleyeceğiniz örneği seçin mobilyanızın ölçülerine göre desen uygulaması yapıp başlıyorsunuz ördüğünüz kordonu dikmeye, bitirince başlıyorsunuz içini doldurmayakolberi petegi vs daha birçok örnekle işlemeye ama sonuç muhteşem.gerçekten muhteşem.
Aman ben yapamam diyorsanaz ve sizinde güzel bir anglez eseriniz pordon takımınız olsun istiyorsanız biz burdayız dantel-yap sitesinden bize uluşabilirsiniz herkese sevgiler.
bu örnekleri işleyen ASUMAN hanımın ellerine sağlık.ulaşabilmeniz için aşağıda adresini veriyorum.

ozel_a.s.u.m.a.n@hotmail.com ozel_a.s.u.m.a.n@hotmail.com

anglez dantelleri,dantel örnekleri gibi örgüleri öğrenmemde çok büyük emeği olan sevgili ZUHAL KIR hocamada saygılarımla teşekkürler ediyorum













ozel_a.s.u.m.a.n@hotmail.com ozel_a.s.u.m.a.n@hotmail.com

Hiç yorum yok: