reklam

12.06.2010

Dantel Salon Takımı Modeli

Dantel vitrin takımları'nı büyütmek için resmin üzerine tıklayınız .
çok beğendiğim bir dantel örneği .umarım sizlerde beğenirsiniz . yayınladığımız dantel modelleri 'ni beğenmiyen arkadaşlarımız çok acımasızca eleştiriyor sitemizi .bende onlara diyorumki ellerinizde daha güzel dantel örnekleri varsa bize gönderin sayenizde diğer site ziyaretçilerimiz güzel danteller görsün . yok amaç sadece eleştirmekse başka.ben sitemde tamamen orjinal olarak kendimin resmettiği dantel veya oya örnekleri yayınlıyorum.birde sizlerin gönderdiği dantel işeri 'ni yayınlıyorum.mümkün olduğunca diğer sitelerden alıntı yapmıyorum.bilakis bizim sitemizden diğer siteler kopyalamak suretiyle yayın yapıyorlar.buda bizi bir yerde sevindiriyor .demekki beğeniliyoruzki dantel modelleri 'miz araklanıyor diye düşünüyoruz.lütfen bizlere ellerinizdeki dantel örneği 'ni gönderirseniz seviniriz.









2 yorum:

Adsız dedi ki...

araklamak argo bir kelime,seviyenizi seçtiğiniz kelimeler gösteriyor,siz elişlerini bırakında hanımca konuşmayı öğrenin,uslubunuz fesat

şule hattap

iclal dedi ki...

adını yazmayan kişiye yazıyorum.
araklamak argoda izinsiz alma anlamına gelir.diğer kişi izinsiz alarak seviyesini düşürmüyorda ben söyleyincemi seviyesiz oluyorum.asıl sizin bu seviyesiz ve ukela yazınız sizin seviyenizi gösteriyor.yoksa araklayan senmisin.üstüne alındığına göre.