reklam

15.01.2012

oya oya

papatya motifli çok güzel bir oya modelleri değilmi.mekik oya örnekleri olarakda adlandırılabilir tabiki.oya örneğine baktığımız zaman papatyaları andıran görüntüsü çok güzel yaaa.bazıları için örgü örmek bir hobi.geçenlerde Beyhan arkadaşımın yanındaydım.kısa bir süre içinde yaptığı oyalar'ı gösterdi okadar fazla ki anlatamam.peki satıyormusun diye sordum hayır dedi.sadece stresini atmak ve uğraş edinmek için yaptığını söyledi.oya işlerken kafam okadar dinginleşiyor ki anlatamam dedi ve huzur duluyormuş.gerçektende bu uğraş insana psikolojik olarak çok iyi geliyor.bunu bende biliyorum çünkü aynı amaçlarla bende çok işlerim.sizlerede önemle tavsiye ederim.Beyhan arkadaşıma çok çok teşekkürlerimi iletiyorum.ellerine sağlık diyorum.ondan edindiğim modelleriri sizlerle peyder peyi paylaşaçağımı bildirirken saygı ve sevgilerimi sunuyorum dostlarım.sağlık ve sevgiyle kalınız.

Hiç yorum yok: