reklam

17.01.2012

ŞAL MODELİ

sürekli dantel yayınlarından biraz olsun uzaklaşıp birazda örgülere,şal örneklerine bakalım değilmi.bana soracak olursanız benim tercihim tiftikle örgüsü yapılmış şal örnekleri olurdu.tiftik şallar dan vazgeçmem.değişik zevklerde olan örgülerimiz var.beğenilerimizde ona göre değişiyor.bu sefer sizlere siyah renkli şık bir şal gönderiyorum.Anadolunun birçok yerinde atkı olarakta adlandırılıyor.siyah rengin herzamanki asaleti çok güzel durmasına sebep olmuş.bu resmi çekeli uzun bir zaman olmuş unutmuşum.bilgisayarımı karıştırırken rasladım.sanırım bigisayarımda örgüler ile ilgili resimleri bir dosya haline getirmem gerekiyor.günlük yaşantımda tertip ve düzeni çok savunurum ama konu bilgisayarıma gelince çok dağınığım sanırım.neyse konu yine dağıldı sanırım değilmi.bu örgü modeli 'ni beğendiyseniz lütfen bana mesaj atmanızı istiyorum. sizlerin görüşleri doğrultusunda yayınlarıma yön vermeye çalışacağım.tabiki buradaki amacım ziyaretçi memmunuyetim.şimdiden teşekkürlerimi iletirken sağlıklı ve mutlu günler dilerim.



2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

3 sene oldu aparatı alalı onca şal yaptım bir tane bile bundan sıra gelip de yapamadım:)))))))

Sevgi Pırıltısı dedi ki...

Selam şal çok zarif olmuş ellerinize sağlık çoktandır yoktun döndüm. Eski bir arkadaş:)