reklam

13.02.2013

Kenar Dantelleri Kanevçeli Pikeler

kanevçe işi ile kenar danteli birlikte bir model.belki aranızdan şunu söyleyenler çıkabilir.artık bu dantelmi kaldı piyasada diye.bu bir zevktir.dantel tutkusudur.zamanımızdaki modern hayat donanımları ve eşyaları tabiki kullanıyoruz.tabiki modern yaşama ayak uyduruyoruz.çok güzel ev döşemeleri ve mobilyaları var günümüzde.önemli olan bununla birlikte harmanlayabilmek özümseyebilmek değilmidir uyumlu yaşam.dantel tutkusuda böyle bişeydir.onun estetik ve atalarımızdan gelen kültür mirasımızdır.bir havlu düşünün sade bir havlu.estetik görünümü herzaman bir boşluk bir eksiklik vardır.oysa güzelbir havlu kenarı danteli olsa daha güzel görünüm almazmı.pike ve çarşaflarında böyle olduğunu düşünüyorum ben.dantel işlenmiş bir yatak odası örtüleri nekadar hoş duruyor.
kenar dantelleri
şu bir gerçektir otomasyon günümüzde aldı başını gidiyor.mesela konfeksiyon sektörü.çok ucuza da geliyor üretilen ürünler.bir takım elbise piyasada artık çok uygun fiyatlara bulunabiliyor.ama bir terzinin elinden çıkmış,emek harcanmış,ölçüleri kişiye göre alınmış bir takım elbisenin tadını hiç bir zaman vermez konfeksiyon.emek ve göz nuru verilen birde iyi bir ustasının elinden çıkan her şey güzel olmaktadır değil mi. ama işini iyi yapan gerçek bir ustasını bulmak gerekiyor.geçenlerde bir etek almıştım giydim ama bir türlü üzerime oturmadı.bir yerlerinden germe yapıyor,diğer yeri ise bol duruyordu.terzime götürdüm.güzelce ölçülerimi aldı.1 gün sonra gittim eteğimi aldım,denedim.sanki benim için dikilmişti etek o kadar güzel oturdu ki üzerime anlatamam.kişiye özel yapılan işler her zaman randımanlı oluyor bir kez daha anlamış oldum böylece.el işi danteller i seviyorum.dantel örnekleri yayınım devam edecektir canlarım.
dantel modelleri

dantel örnekleri
Kenar Dantelleri Kanevçeli Pikeler, kenar dantelleri, dantel, dantel modelleri, dantel örnekleri, yatak odası dantelleri

1 yorum:

Joana dedi ki...

Lindo :)
Joana