reklam

18.06.2013

oya örnekleri 259

oya çok güzel fakat kırmızı renk resim çekme esnasında parlamış ve fotoğraf kalitesi çok iyi olmamış.yinede ben oya örneği nin güzelliğine binayen yayınlıyorum.bu arada önümüzdeki hafta memleketim Niğde ye gideceğim.yeğenimin düğünü var.Ailemi,eş ,dost ve akrabaları görecek olmamın bir mutluluğu var içimde şuanda.birde oradan Darboğaz beldemize uğrayıp dünyaca ünlü kirazlarının tadına bakmak istiyorum.Erik büyüklüğündeki bu kirazlar toroslar ın eteklerinde yetişmektedir.hemen hemen tamına yakın bir bölümü yurt dışına ihraç edilmektedir.iç piyasada gitmiyor çünkü kilo fiyatı çok yüksek.belki o kirazlardan kulaklarıma küpe yapıp resimde çekinirim :) .banada getir demeyin lütfen sizleri tek tek bulamam :) .anlayacağınız bir haftalığına turist olacağım.tatil yapacağım güzelce.kun,deniz ve güneş olmayacak bu tatilimde ama olsun doğa gezisi olacak benim için.
oya örnekleri 259, oya modelleri, oya modeli,
 oya örnekleri 259, oya modelleri, oya modeli,
yazma oyası

yemeni oyası
yayınladığım çeşitli oya örnekleri ni beğeneceğiniz ümidi ile saygı ve sevgilerimi yolluyorum tüm dostlarıma.

Hiç yorum yok: