reklam

3.08.2013

oya örnekleri

firkete oyası olarak söylenmesi gerekiyor aslında değil mi.ama firkete oyası nı fazlaca bilmiyorlar diye düşünüyorum.nedenini bilmiyorum sanırım oya örnekleri kelimesi üzerinden sitemizin taranması durdurulmuş.daha önceleri oya örnekleri kelimesinde sitemiz google de 1.sırasında çıkarken artık 2.sayfalarda çıkıyor.sağlık olsun 1. sırada çıkma gibi çok ince hesaplarımız yok ama anlamadığım oya örnekleri olarak yüzlerce yayın yapmamıza rağmen etiketlerde yani etiket bulutunda bu kelime sadece 1 yayın yapmış gibi gözüküyor.sanki bu kelime üzerinden google tarafından sitemiz cezalandırılıyormuş gibi geldi bana.oysa insan üzülüyor bu yüzlerce yaptığımız yayınlarımız nerede google bu linkleri neden görmek istemiyor.veya başkaları tarafından dantel-yap sitemiz yavaşlatılmak mı isteniyor diye düşünüyorum. bende ısrarla yayın başlığımı oya örnekleri olarak yazdım.bakalım yinede gözükmeyecekmiyiz.sağlık olsun diyoruz.Beyhan hanımın ellerine sağlık.paylaşım için Niğde /ulukışla ilçemizden bizlere yollamış.
en güzel oya örnekleri

yazma oyaları

yazma oyaları
oya modelleri

1 yorum:

Nélia Botelho dedi ki...

Trabalho delicado e muito bonito.
Abraço
Nélia