reklam

22.12.2015

oya örneği 222

oya örneği
2015 yılı geldi hoş geldi dedik ama birde bakmışız ki 12. ay yani aralık gelmiş.bir yıl daha bitti bir yaş daha yaşlanmış olduk değil mi.umarım 2015 yılı hepinize hayırlı ve uğurlu gelmiştir.bu süre içinde yine dantel-yap bloğum ile bolca zaman geçirdim.dantel ve oya örneği yayınları yaptım.bazen sizlerden gelen modelleri yayınladım bazende kendi elimden çıkan elişlerini yayınladım.çok beğendiğin örnekleri de arkadaşlarımdan izin alarak yayınladım.zaten burada örgüler ,danteller ve oya örneği paylaşmak değil midir amacımız.bazen bana söylüyorlar senin logonla yayınladığın modelleri ni başka bir blog çalmış yayınlamış .aslında ben bu duruma böyle bakmıyorum.demek ki beğenmiş ve almış değil mi.kültürümüzün yayılması ve sevilmesi yönünde bir katkı yapmış.etik olanı modeli benim bloğumdan alırken bana bir mesaj yazsa ve müsaade istese tabi ki hiç bir sorun olmaz müsaade ederim tabi ki.bazen benimde çok hoşuma giden dantel örnekleri,oya örnekleri ,örgü modelleri oluyor.arkadaşlarımdan izin istedikten sonra onlarda bana müsaade ediyorlar.mezaket ve etik olarak bunu böyle yapmamız gerekiyor.2016 yılı sizlere ve tabi ki bizlere çok güzel günler getirmesi ,sağlık ,huzur ve mutluluk dolu günler olması temennimdir.2016 yılında da dantel ve oya modelleri yayınına devam edeceğim inşallah.yeterki Rabbim sağlık sıhhat versin.huzur içinde el işlerimizi yapalım
oya örneği

oya örneği



oya örneği,oya modeli

Hiç yorum yok: