reklam

21.03.2016

çocuk örgü

en çok yapmayı ve yayınlamayı sevdiğim yayınlar çocuk örgüleri .rengarenk minicik o kadar tatlılar ki.bu soğuk günlerde belki örnek çıkarmak istersiniz diye  çocuk örgüsü modelleri yolluyorum sizlere.bu  güzel 2 modelden farklı çok daha güzel ve şirin örgüler ile buluşacaksınız.şişim de bir güzel model daha var ki sormayın gitsin.onuda yakınlarda yayınlarım. sizde görür model çıkarırsınız mutlaka . sizinde  elinizdeki örgü resimlerini beklerim.paylaşın ki paylaşabilelim değil mi. sizlerden gelen net çekilmiş örnek resimlerini yayınlıyorum.ama net olmayan bulanık resimleri yayınlamıyorum bilmenizi istedim. sonra neden yayınlamadınız diye bana mesajlar geliyor.örgü modeli güzelde olsa resim net çekilmemişse yayınlanmaz çöpe gider dostlarım.

çocuk örgü

çocuk örgü


Hiç yorum yok: