reklam

18.03.2016

iğne oyaları 2

şimdilerde oya denilince iğne oyaları akla geliyor.kadınlarımız ellerinden çıkan igne oyalari rengarenk ve çok canlı.tabi ki burada el marifetinden de bahsetmek gerekiyor değil mi.gerçekten bu millet her konuda marifetli değilmi.imkan verildiği zaman çok çeşitli konularda üretim yapabiliyor.genlerimizden gelen bu özellik bizleri gururlandırıyor fazlasıyla bizleri .sizlere yolladığım bu iğne oyaları da bu özelliğimize atıfta bulunuyor.çeyizlerimizde eksik olmayan oya örneklerimize zenginlik katıyor bu motifler.estetik güzelliğin bir dışa vurumu el emeklerimiz.unutmayalım el işlerimizi zenginleştirerek geliştirelim istiyorum.boş zamanlarımda beni çok dinlendiriyor ve keyif veriyor .tabi fırsat buldukça işliyorum .sizlerinde böyle düşündüğünü farzederek beğenilerinize sunuyorum dostlar.

Hiç yorum yok: