reklam

11.03.2016

yazma oyası çok güzel

Allahım memleketimize,milletimize,askerlerimize ve polisimize zeval vermesin diyerek başlamak istiyorum.çünkü ülkemiz çok zor zamanlardan geçiyor.siyonist emelleri olan ülkeler el ovuşturup ülkemizi küçük kırıntılar haline getirmek istiyor.bunun içinde taşeron  kullanıyor.şehit veriyoruz yüreğimiz yanıyor.ama bir düşünün bu toprakları bu coğrafyada kanımızı ve canımızı vererek kurmadıkmı.çanakkale,kurtuluş savası,osmanlının var olmak için Anadoluda şehit verdiği yiğitleri.ecdadımız can aldı can verdi bu topraklarımızda.atalarımızdan bizlere kalan bu ülkeyi mahşere kadar yaşatacağız Allahın izni ile.şehitlerimiz bizlere hakkını helal etsin inşallah.onların sayesinde özgürlüğümüzü yaşıyor ve düşmanın insafına kalmıyoruz.düşmanın insafı diyince şu anda suriyede olan insafsızlıklarıda söylemeden geçmemeliyiz.insanları acımasızca bombalayıp katleden düşmandan bahsediyorum.onlar için insanın değeri askerlerinin elindeki tüfeğin mermisi kadar yok.işte onların insafına kendimizi teslim edeceğimize vatanımızı canımız pahasına,gözümüz gibi yetiştirdiğimiz evlatlarımızı oğullarımızı şehit vermeyi göze alarak yolluyoruz vatan savunmasına.şuan için çok dolu bu satırları siyasi bir düşünce ile yazmıyorum.siyaset ve siyasetçiler gelir geçer.ama ülke elden gittimi birdaha gelmez.A partisi B partisi hiç farketmez.aslolan memleketimizin selametidir.saygı ve sevgilerimle canlar.
yazma oyası çok güzel
 yazma oyaları bizim yüz yıllardan bu yana  kullandığımız geleneğimiz.bu yazma oyası çok güzel değil mi.renkleri de çok şık.buradan çok güzel yazma oyası yayınladım.bir birinden güzel oyalar.kimini beğendiniz kimini bu nasıl bir yazma oyası diye eleştirdiniz. övgüleri de aldık ,yergilerine kabullendik.özellikle sizlerin takdiri benim için çok önemli.1.yazma oyasından şimdiki  yazma oyası çok güzel yayınıma kadar ben hepsini sevdim.sevmediklerim de oldu ama onları da sizlerden seven oldu. ne güzel değil mi.işte bu bizim mozağimiz.
yazma oyası

yazma oyası çok güzel

yazma oyası çok güzel

yazma oyası çok güzel

yazma oyası çok güzel

Hiç yorum yok: