reklam

27.02.2012

Delik işi Dantel modeli

Ayşe arkadaşımdan çok gösterişli bir dantel modeli.delik işi ile birlikte dantel araya geçirilmiş.harika estetik bir görüntü olluşmuş değilmi.günümüzde unutulmaya yüz tutmuş delik işi anadolu kültürümüzde çok eski bir zamana dayanır.anadoluda her genç kızın çeyizinde mutlaka bulunurdu bu dantel modelleri .unutuluyor derken bukadar güzel modelleri görünce siviniyorum umarım sizlerde beğenip örnek çıkarırsınız ve bu çeyizlik modelleri yaşatırsınız.Ayşeciğin ellerine sağlık canım.çok teşekkür ederim.













1 yorum:

NURAN BEKCİ dedi ki...

çok hoş olmuş.ama emek isteyen bir dantel modeli .dantel örnekleri çıkarmaya çalışacağım.bakalım becerebilirmiyim.çıkaramazsam sizden yardım talebinde bulunurum abla.yardımcı olursunuz değilmi.hatırlarsanız daha önceleri iğne oyası hakkında yardımlarınızı istemiştim.çok sağolun bana mail adresinizden çok yardımcı olmuştunuz.ellerinize sağlık diyorum.görüşmek ümidi ile kendinize çok iyi bakın lütfen :)