reklam

6.02.2012

örnek dantel modelleri

salon dantel örnekleri olarak gönderiyorum.gördüğünüz dantel örnekleri ütüsüz.ütü yapılmadan çekilerek gönderilmiş bana.sevgili ziyaretçimde yayınlamam için istekte bulununca bende onu kıramadım yayınlıyorum.eminimki güzel bir ütü yapılınca dahada şık ve güzel duracak .sizlerden ricam gönderdiğiniz dantel modelleri 'ni ütü yaptıktan sonra gönderiniz.geçenlerde yakın arkadaşlarımdan birinin tanıdığı bir düğün evine gittim.geli çeyizine bakarken tanıdığım ve sitende yayınladığım örneklere rastladım.modelleri nereden aldığını sorduğumda internet ^ten dantel,örgü sitelerinden örnek çıkararak yaptığını söyledi.tabi hangi site diye sormadım.bu beni sevindirdi.demekki yayın yaptığımız sitelerden örnekler çıkarılarak çeyizlere konuyor.ne güzel değilmi.sizlerinde gönderdiğiniz örnekler başkalarının çeyiz 'lerinde bulunarak bu dantel motifleri 'nin kaybolup gitmesi engellenmiş oluyor.gurur duydum.sizlerin adınada tabiki.teşekkürler dostlarım.ellerinize yüreğinize sağlık.








2 yorum:

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık .çok güzel bir çalışma. www.ekonomikfirsat.com

nevin dedi ki...

teşekkür ederim.ellerinize sağlık ablacığım