reklam

27.02.2012

örnekleri oya örneği

işte karşınızda 2012 nin oya modeli diyebilirim.renkleri ve modeli çok tatlı yaaaa.nekadarda çanlı duruyor değilmi.bayıldım doğrusu.bayıldım dedimde aklıma geldi geçenlerde tansiyonummu düşmüş noldu anlamadım bir süre baygınlık geçirdim.sonra gözlerimi açtığımda başımda çırpınan ailem.ama ben sanki rüyadan uyanıyorum.okadar sakinim yani.onları teşkin etmekte bana düştü tabiki.daha sonra muayene oldum.anlık tansiyon düşmesinden kaynaklanan bir sıkıntı geçirmişim.neyse konumuz oya örnekleri iken nerelere gitti.görüşmek üzere dostlarım.sağlıklı kalınız.








çok narin,çok nazik bir oya modeli .uçlarındaki boncuklar çok hoş olmuş değilmi.Melek hanım ın ellerine sağlık.


















yazma üzerindeki mavi çiçeklerle oya örneği renkleri nekadarda birbirlerini çağrıştırıyorlar değilmi.





3 yorum:

Unknown dedi ki...

Hepsi cok güzel zarif .Bu hafta arkadasimdan 5 tane oyalanmis yazma aldim .Bence bunlar öz emekleri.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

yazmalar da oyalarıda çok hoş yapan ellere sağlık teşekkürler.
canım çok geçmiş olsun aman dikkat et kendine sevgiler

iclal dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşım çok sağol