reklam

16.11.2012

çocuk panço modelleri

NİĞDE ilimizin BOR ilçesinden Hatice arkadaşım göndermiş.çocuk pançosu modelleri olarak.bu benim ilk panço örnekleri yayınım.hatırladığım kadarıyla daha önce hiç panço yayını yapmamıştım.özellikle kız çocuklarına çok şık duracağına eminim.şapkası ile birlikte çok güzel bir konsept oluşturmuş değilmi.önümüz kış olduğu için çok işe yarayacak bir örgü modeli diye düşündüm.Hatice bu modeli sanırım kızı Güllü için yapmıştı.Güllü diyorum gerçekten yüzlerinde güller açmış bir çocuk.beyaz teni simsiyah, saçları,kömür karası gözleri okadar tatlıki anlatamam.aslında bir resmi olsaydıda buradan sizlerle tanıştırsaydım onu.eminim sizlerde çok severdiniz onu yani Güllü hanımı :) tam ismini söyleyeyim 'Gülbahar' ismi.:) neyse daldık konudan uzaklaştık değilmi.kolay bir örnek çıkarabileceğinizden eminim.Hatice canım çok teşekkürler .ellerine ,emeğine,göz nuruna sağlık
dantel panço örneği

el pançolar

çocuk pançoları

örgü çocuk modelleri
dantel-yap

Hiç yorum yok: