reklam

15.11.2012

Örnek Yazma Oyaları

daha önceden söylemiştim.Vildan hanımın çeyizinden oya örnekleri diye.değerli arkadaşım göndermeye devam ediyor.örnek yazma oyaları gönderdikçe adeta beni büyülüyor.oya modelleri 'nin güzelliği ve estetik görünümü birtarafa fotoğraf çekimleride bir harika.bana gelen birçok yazma oyası 'nın fotoğraf çekimleri çok kötü olduğu için yayınlayamıyorum.yayınladığım taktirde eleştirilere maruz kalıyorum. tabiki eleştiride bulunan ziyaretçilerimde haklı.resim kalitesi çok kötü olması hoş değildir.iyi niyeti ve dantel-yap blogspot sitemize katkı yapmak için örnek gönderen arkadaşlarım lütfen göndereceğiniz modelleri önce büyük boyda ,bilgisayara atarak bir incelemenizi rica ediyorum.modelleri n netliğinden emin olunca yollamanızı istiyorum lütfen.şimdiden teşekkürlerimi iletiyor.saygılarımı sunuyorum.
tığ oyası

güzel tığ oyaları

yazma oyası modelleri

1 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ne güzel emekler bunlar yapan ellere sağlık
sevgiler canım