reklam

22.02.2013

Uzun Yastık Danteli Modelleri

bir yastıkta kocasınlar lafı veya dilekleri varya. işte bu yastık için söylenmiş bir sözdür diye düşünüyorum.iki kişinin rahatlıkla baş koyabileceği,bir yastıkta kocayabilecekleri bir yastık.şimdilerde yastıklarda kişiselleşti.herkeze has bir yastık sunuluyor piyasada.çokda güzel ve rahat ürünler.geleneklerimiz gereği yastık dantelleri mutlaka bulunmalı çeyizlerde .ben dantel in motifini çok beğendim.çok itinalı ve özenli yapılmışlar.
dantel örneği

dantel modeli
dantellerin yakın ve uzak resimlerini veriyorum.örnek çıkarmak isteyenler için kolaylık olur umarım.
yastık danteli modelleri
yastık modelinde uç dantelleri yanı sıra ara dantelleri de var.aradığımız tüm dantel modelleri var diyebilirim :)
yatak odası danteli

danteller
Arzu hanımın aracılığı ile Melek hanımın çeyizinden dantel örnekleri sunuyorum sizlere.Arzu ve Melek hanıma çok teşekkürler sunuyoruz.ellerinize sağlık diyorum.

Hiç yorum yok: