reklam

12.02.2013

Yün İple Yapılmış Eldiven

kış günlerinde ellerinizi daha sıcak tutabilecek birşey aklınıza geliyorsa lütfen bana yazın.doğal yün ile yapılmış eldivenler,çoraplar,içlik giyecekler çok sıcak ve sağlıklı tutar.birde tiftik var onuda unutmayalım.ankara keçisi dediğimiz keçiler anadoluda oldukça yaygındır.onların tifikleride oldukça yaygın kullanılır.tiftik yüne nazaran daha dayanıklıdır ama biraz serttir.daha çok atkı,boyun bağı yapılır onunla.yün daha yumuşak yapıya sahip olduğu için eldiven ve çorap örgülerinde daha çokca kullanılır.mesela geçen yıl Elmadağ kayak merkezine gitmiştik ailecek.çocuklara ve kendim yün çorap giymiştik.ayaklarımız hiç üşümedi.yün beni kaşındırıyor diyen eşim oldukça üşümüştü. :)
el örgüsü eldiven
birde yün ile yapılmış giyisilerin vücutaki negatif elektiriği aldığı ,rahatlatıcı bir etki yaptığı söyleniyor.günümüzdeki stres yapısını düşündüğümüzde çok faydalı olacağına inanıyorum.yün iple yapılmış ekdiven modelinin yakın ve uzak resmini yayınlıyorum.umarım faydalı olur sizlere.
örgü modelleri
Arkadaşım Hacer hanım işlediği birbirinden güzel örgü modelleri getirdi bana.sırasıyla sizler için yayınını yapacağım.öyle güzel atkı modelleri var ki inanamazsınız.özenle yaptığı örgü modellerini bizler ile paylaşan Hacer hanıma çok teşekkürler ediyoruz.çok güzel patik modelleri var.onları resmettikçe yayınlayacağım.tam çeyizlik modeller.güzel günler,mutluluk getiren günler sizlerle olsun.Allaha emenet olunuz.

Hiç yorum yok: