29.04.2013

oya örnekleri motifi

küçük oya motifleri yayınlıyorum.yakın çekim olduğu için örnek çıkarmak için fazla zorlanmayacağınızı düşünüyorum.yazma veya yemeni oyası olarak çok beğenilmektedir.

oya motifi

oya örneği

oya modeli

oya örnekleri motifi, oya örnekleri, motifi, motif, oya modelleri, en güzel oya modelleri,

27.04.2013

salon sehpası modelleri

çok farklı bir dantel .alışılmışın dışında biraz ağır motifli ama çok güzel.salon sehpası modelleri de çok önemli .güzel bir sehpa üzerinde daha ağır durur diye düşünüyorum doğrusu.çok güzel sehpa modelleri var.birde bunu dantel ile tamamladığımız zaman harika olur değilmi.sizlere dantel tarifleri veremiyorum.çünkü yayınladığım dantel örnekleri ni ben yapmadığım için çoğunu bilemiyorum.keşke sizlere bu dantel modeli şu şekilde yapılır diyebilseydim :( .ama bildiğim modelleri elimden geldiği kadar tarif etmeye çalışacağım.

dantel örneği

sehpa dantelleri
sehpa danteli nin değişik açılarda resimlerini koyuyorum ki örnek çıkarmak isteyen dostlarım zorlanmasın.
danteller
bu dantel modeller ni bizlere Filiz hanım göndermiş .çeyiz inden birçok dantel ve oya örnekleri yolladı bizlere.teşekkür ediyorum .çok sağol canım :)
güzel dantel örnekleri
google

26.04.2013

oyaörnekleri

bu gün dantel-yap örgü mutfağımızdan güzel bir oya örneği çıktı.günün menüsü olarak sizlere yolluyorum.yok bu menüyü beğenmedim diyenlere yarın ikinci oya modeli menüsü geliyor.belki ikincisinde tuttururum sizlere beğendirmeyi :) .şimdi diyeceksinizki nereden alıyorsunuz bu kadar oya örnekleri ni. dostlarım sağ olsun ihmal etmeden yolluyorlar bana.


tabi ki bizlerden de onlara teşekkür etmek düşüyor.emek çekiyorlar ,yolluyorlar ,zaman ayırıyorlar.Ama şunu da yazayım ara sıra çekimi çok kötü veya oyası çok kötü modeller de geliyor.onları eliyorum.kusuruma bakmasınlar çok iyi olmayan oya modelleri ni yayınlamak istemiyorum.

22.04.2013

masa dantel modelleri

masalarda dantel örtü kullanırken içimiz gidiyor değilmi.güzelliği ve estetik görüntüsünün yanında başına bir kaza gelmesin diye tir tir titriyoruz.bu durum olunca çok özel günlerde ve anlarda kullanıyoruz masa dantelleri'mizi tabiki. bu kaygılarımız biraz eskilerde kaldı diye düşünüyorum.artık leke çıkarmada son noktaya gelindi.öyle güzel leke çıkartıcı deterjan veya kimyevi maddeler var ki. leke falan bırakmıyor.böylelikle model danteller imizde daha uzun ömürlü olmaktadır.

dantel örgü

model dantel

korkmadan,çekinmeden kullanın arkadaşlar.leke olursa o lekeyi çıkaracak maddeyi mutlaka temin edebilirsiniz.
dantel örtüler

şemalı dantel örnekleri

örnek çıkarmak için şeması ile birlikte şemalı dantel örnekleri gönderiyorum.şema bilgisi olanlar çok kolay örneği çıkarabilirler diye düşünüyorum.

dantel

şemalı dantel
dantel

kenar danteli videosu

kenar danteli videosu nu çalıştırmak için video nun üzerine tıklayınız.

video
Arzu hanım kenar danteli nin videosunu hazırlayıp göndermiş bizlere.görüntü yani video dantel modelinin anlaşılır olması açısından çok daha avantajlı oluyor değil mi.dantel resimleri yanı sıra artık http://dantel-yap.blogspot.com/ sitemizde videolarda yayınlayacağız.emek yaratıcılık ve pratik zeka ürünü.çekip bizlere görüntü aktaran Arzu hanım a teşekkürlerimizi sunuyoruz.

21.04.2013

örgü lif modelleri

ara vermiştik değilmi  örgü lif modelleri yayınına.beğendiğim bir modeli yayınlıyorum.banyoda bol köpük tutma özelliği ile kullanışlı bir lif örneği .ön ve arka görünüşünü resimledim.örnek çıkarmak isteyenlere kolaylık olur diye düşündüm.saatler olsun dileklerimle tüm ziyaretçilerime sağlıklı ve mutlu günler diliyorum.


20.04.2013

oya örnekleri toplu halde

boncuklu oyalar,tığ oyaları hepsi birlikte .her birinin ayrı ayrı resimleri çekildi ama toplu halde de çekilmiş oya örnekleri ni sizlere yolluyorum.

oya örnekleri

ağır dantel örnekleri nden ziyade oya örnekleri yayınını daha fazla yapmak daha iyi olacak diye düşündüm.şu görüntüye bakarmısınız yaaa.nekadar güzel değilmi.

oya örnekleri 246

günlük kullanımda kullanılabilecek yapımı kolay ve basit bir oya örneği.iyi günlerde kullanın.

oya örnekleri
oya örnekleri
oya modelleri

19.04.2013

havlu kenarı dantel motifi

havlu kenarı dantel motifi olarak yolluyorum.dantel motifi henüz bitmemiş.kenarlardan dar ortaya geniş atan hoş bir model.Serap hanım daha sonra bu havlu kenarı örnekleri nin bitmiş ve havluya takılmış halini yollarsa yayınlarız.teşekkür ederim canım.

havlu kenarı örnekleri

18.04.2013

iğne oyası ornekleri

Binnaz arkadaşımdan gelen iğne oyası ornekleri .oyanın örneği çok güzel yalnız fotoğraf çekimi güzel olmamış.daha net bir çekimde örnek kendini daha iyi gösterirdi eminim.olsun resmi büyütmeden bakıldığında bile model net bir şekilde anlaşılabiliyor diye düşünüyorum.nedersiniz.

iğne oyası orneği

oya
daha yazmaya takılmamış hali oya ornekleri nin.takıldığı zaman harika duracaktır.takıldıktan sonra tekrar gönderirse Binnaz arkadaşım tekrar yayınlarım.ellerine sağlık diyorum.teşekkürler.
güzel iğne oyaları

Halkalı Sehpa Dantelleri

çok çeşitli salon takımları yapılıyor değilmi.neredeyse takip etmek imkansız.her geçen günde yenileri çıkmakta ve böylece salon takımı sergileri zenginleşmektedir.halkalı dantel genelde havlu kenarları için yapılırdı ama sehpa dantelleri olarakda görmekteyiz onları.Filiz hamım yollamış bu güzel dantel örnekleri ni bizlere.ellerine
sağlık canım teşekkür ederiz..
                            Sehpa Dantelleri

halkalı dantel

danteller salon dantelleri

15.04.2013

İğne Oyaları Resimleri

sizlere gönderebileceğim en güzel İğne Oyaları Resimleri yolluyorum.bu iğne oyaları gerçek çiçek perspektifleri ile aynı adeta.o kadar güzel işlenmişler ki.emek verilmiş,hüner katılmış oya örnekleri bunlar.iğne oyaları sadece baş örtüsü alanında değil her alanda kullanılmakta artık.takılardan kolye,küpe,bileklik,taç,yatak odası ve salon örtüler yani aklımıza gelebilecek her yerde kullanılmaktadır.yurt dışında çok çok rağbet görmekte ülkemizden ihraç edilmektedir.kültür zenginliğimizle gurur duymaktayım.bundan böyle sık sık İğne Oyaları Resimleri yollamaya devam edeceğim.çok zengin olan oya örnekleri kültürümüzü olabildiğince yaşatmaya çalışacağım.Antik Zafer Eşi kardeşimin katkıları devam ettiği sürece bu güzel oya modeller sizlerle buluşmaya devam edecektir.

iğne oyası
iğne oyası işlemek zor bir uğraş.çok sabır ve yetenek isteyen bir oya çeşidi olduğunu çok iyi biliyorum.ama bu bir tutkudur.oya örneğini bitirip de önünüze serdiğiniz zaman tüm yorgunluğunuz kaybolup gider değil mi.
iğne oyaları
iğne oyaları
oya örnekleri
bu resimdeki iğne oyaları toplu halde görünmektedir.rengarenk çok canlı olarak .arkadaşım Arzu boş zamanlarında çok güzel iğne oyaları yapmaktadır.ondan temin edeceğim iğne oyası resimleri ' ni sizlerle paylaşacağım.

14.04.2013

Moda Havlu Kenarı Danteli

Vildan hanım ın çeyizindan güzel bir havlu kenarı danteli.bu dantel modeli çok rağbet görüyor.yapımı çok kolay olduğundan ve çok estetik bir görüntüsünün olduğundan olmalı sanırım.

havlu kenarı örnekleri
ziyaretçilerimden çokca havlu danteli talebi geldiği için bir süre havlu kenarı dantelleri yayını yapacağım.
havlu kenarı danteli örnekleri
umarım sizlerinde beğeneceğiniz dantel örnekleri bulurum.çünki ziyaretçilerime güzel örnekler göndermek isterim.sizlerin beğenileriniz beni mutlu eder.
havlu kenarı danteli
havlu kenarı   
dantel örnekleri
dantel örnekleri , dantel modelleri

10.04.2013

Oya Örnekleri 243

bir süre önce Beyhan arkadaşımı ziyaretimde çektiğim oya örnekleri ni görmektesiniz.

oya örnekleri , oya modelleri


6.04.2013

Yatak Odası Takımları Dantel

yatak odası dantelleri

yatak odası dantel modelleri

danteller

5.04.2013

İğne oyalı Nevresim Takımları

iğne oyaları ile yapılmış çok hoş nevresim takımları .

iğne oyalı nevresim takımları

nevresim dantelleri

iğne oyası örnekleri
nevresim takımı, nevresim takımları, iğne oyalı nevresim, yatak odası dantelleri, çarşaf dantelleri, nevresim oyası, iğne oyaları, İğne oyalı Nevresim Takımları

2.04.2013

Baş Örtüsü Oya Örnekleri

yavrazi renk ağırlıklı çok hoş bir oya modeli.yumşak renklerin insan psikolojisine pozitif yönde etki yaptığı ve yaşam sevincini arttırdığı söylenir.

Baş Örtüsü Oya Örnekleri

yazma oyası örnekleri

oya örneği

Oya Örnekleri Yeni İğne Oyaları

Arkadaşım Zafer Antik Esi kolleksiyonundan çok güzel bir iğne oyası daha sizlerle .ege yöremizden temin ettiği çok güzel iğne oyaları nı yurt dışına dahi ihraç ediyor Zafer bey.ülkemiz kültür tanıtımında onunda tuzu oluyor böylelikle.hayal edilemeyecek güzellikte oya örnekleri var kendisinde.özellikle belirtmek isterim iğne oyası modelleri çok güzel. ellerinize sağlık .teşekkürler.

iğne oyası modelleri

oya modelleri