29.02.2012

Adanadan Lif Örnekleri

Dikdörtgen şeklindeki sırt lifi.uzunca ve iki uçlarındaki tutacak yeriyle sırt bölgesindeki ulaşılamayan yerler keselenebilecek bir lif modeli .renkleride çok hoş değilmi .









çarkıfelek lif modeli olarakta isimlendiriliyor bu model .kimileride spiral ,kimide burgu modeli olarakta söylüyorlar.



renk uyumları çok hoş




lif örnekleri





kare lif modeli .dama tahtası modeli .bu lif örneklerini Adanadan Melek hanım yollamış.güzel modelleri için Melek hanıma çok çok teşekkürler ediyoruz.



lif modelleri





Adanadan Lif Örnekleri,Lif Örnekleri




27.02.2012

örnekleri oya örneği

işte karşınızda 2012 nin oya modeli diyebilirim.renkleri ve modeli çok tatlı yaaaa.nekadarda çanlı duruyor değilmi.bayıldım doğrusu.bayıldım dedimde aklıma geldi geçenlerde tansiyonummu düşmüş noldu anlamadım bir süre baygınlık geçirdim.sonra gözlerimi açtığımda başımda çırpınan ailem.ama ben sanki rüyadan uyanıyorum.okadar sakinim yani.onları teşkin etmekte bana düştü tabiki.daha sonra muayene oldum.anlık tansiyon düşmesinden kaynaklanan bir sıkıntı geçirmişim.neyse konumuz oya örnekleri iken nerelere gitti.görüşmek üzere dostlarım.sağlıklı kalınız.








çok narin,çok nazik bir oya modeli .uçlarındaki boncuklar çok hoş olmuş değilmi.Melek hanım ın ellerine sağlık.


















yazma üzerindeki mavi çiçeklerle oya örneği renkleri nekadarda birbirlerini çağrıştırıyorlar değilmi.





Delik işi Dantel modeli

Ayşe arkadaşımdan çok gösterişli bir dantel modeli.delik işi ile birlikte dantel araya geçirilmiş.harika estetik bir görüntü olluşmuş değilmi.günümüzde unutulmaya yüz tutmuş delik işi anadolu kültürümüzde çok eski bir zamana dayanır.anadoluda her genç kızın çeyizinde mutlaka bulunurdu bu dantel modelleri .unutuluyor derken bukadar güzel modelleri görünce siviniyorum umarım sizlerde beğenip örnek çıkarırsınız ve bu çeyizlik modelleri yaşatırsınız.Ayşeciğin ellerine sağlık canım.çok teşekkür ederim.













24.02.2012

Pıtırcık oyası






nekadarda güzel değilmi.Serap arkadaşım göndermiş.taktir etmek istiyorum gönderdiği modeller itibarı ile gerekse resim kalitesi ile ilk sıraya giriyor Serap arkadaşım.ayrıca gönderdiği oya ve dantel örnekleri okadar çokki.gerçekten münnettarız sana Serap kardeşim.sizlere sunabileceğim çok güzel bir yazma oyası olarak sunuyorum.


19.02.2012

Havlu Kenarı Danteli satılık

Havlu kenerı dantelleri'ni büyütmek için resmin üzerine tıklayınız .
netten bir doştumun gönderdiği çok güzel yedi adet havlu kenarı danteli . beğendiğiniz modeli aşağıda vereceğim linke tıklayarak temin edebilirsiniz.daha fazla beğenebileceğiniz örnekler göreceğinize eminim.hadi bakalım.























BURAYA tıklayarak linke ulaşabilirsiniz .

17.02.2012

Bolero

sim iplerle örülmüş bolero .sade model sevenler için güzel bir örnek .

bolero



örgü




örgüler






16.02.2012

oya örnekleri 166

bir kış gecesi gece geç saatlerde sizlere oya örnekleri gönderiyorum.zire gündüz mesaiye gittiğim için fırsatım olmuyor.Ankarada bu yıl kış sert geçiyor.bugün kar yağmadı ama yarın yani perşembe günü yoğun kar yağışı var diye bahsediyor haber siteleri.ankarada güzlük bölgelerde fazla sorun olmuyor ama yüksek kesimlerde kar hayatı oldukça etkiliyor diyebilirim.haber sitelerinde hava durumu sunan bültenlerde bolca görüyorsunuz değilmi.araçların nasıl paten pistindeymiş gibi kayıp önündeki arkasındaki araçlara çarptığını :).dileğiniz bu tür kazaların sadece maddi hasarlı olması.mala gelsin ama cana gelmesin diye bir söz vardır.doğruda bir sözdür biliyormusunuz.maddi hasar öyle veya böyle giderilir ama insan sağlığı ile ilgili bir durum oldumu Allah göstermesin.neyse konumuzdan oldukça uzaklaştık değilmi.oya örnekleri resmini üç adet gönderiyorum.umarımki beğenirsiniz.arkadaşım bana oya resimleri göndermiş başlığınada yazma oya modelleri 2012 demiş yakında onlarıda peyderpeyi sizlerle buluşturacağım.

Yazma Oya Modelleri 2012




oya modelleri

bir kaçgün yayın yapamayabilirim birtakım işlerim sebebiyle.düşüncen ilk fırsatımda bloğum ile ilgilenmek olacaktır ama tabiki fırsatımda olmayabilir.bu süre içinde beni unutmamanızı diliyorum dostlarımdan:) bir kısmınız tabiki unutmayız,birkısmınızda umurumdamı sanki dediğinizi duyar gibiyim.unutandan da unutmayandan da Allah razı olsun.biliyormusunuz sevilmek ,düşünülmek,sevilmek güzel birşey biliyormusunuz .bu sebeple her arkadaşımızın 14 şınat sevgililer gününü kutluyorum.dileğim herkezin kalbindeki küçücük bir sevgi kırıntısı bir çığ gibi büyüsün ,ruhları sevgi ve aşk ile kabarsın diliyorum.unutmadan bu gibi özel günlerde hediye odaklı düşüncelere kapılmamamız gerekiyor diye düşünüyorum.insanlık hali maddi durumdan dolayı veya yoğun iş trafiği nedeniyle birtakım istenilen jestler yapılamayabilir.bunu meta haline getirip sevgimizi söndürerek küllendirmeyelim.dahası bunu bir fırsata çevirerek aşkımızı dahada pekiştirelim olurmu sevgili arladaşlarım.saygı ,hürmet ve sevgilerimle .....


15.02.2012

vitrin dantel örnekleri

Özlem arkadaşımdan yine güzel bir vitrin dantel modelleri var.dantel resmini çekmeden önce güzelce süslemiş değişik şekillerde resmedip göndermiş.buda benim güzel arkadaşımın dantel modelleri ne nekadar önem verdiğini gösteriyor.sevincede hem işlemesi bir zevk oluyor hemde resmini çekmesi değilmi.






birde kırmızı kırlent üzerinde resmini çekmiş.beyaz dantel altında kırmızı fonlu kırlent farklı bir hava vermiş değilmi.





örnek çıkarmak isteyenler için yakın planda bir resim.





13.02.2012

dantel kenar örnekleri

değerli arkadaşım Aslı nın gönderdiği kenar danteli .bir süredir haberleşemiyorum Aslı ile .doğum yapacaktı bu günlerde .umarım sağlıklı bir bebeği olur.çünkü uzun zamandır çocuk istiyordu.Allah bu güne nasip etti Aslı ve ailesine.sevgili arkadaşımı burada anıyor dantel örneği için çok teşekkürlerimizi sunuyoruz.

çarşaf danteli ni kanevçe ile süslemiş.








12.02.2012

Yazma Oya Örnekleri 2012

Yazma Oya Örnekleri 'ni büyütnek için resmin üzerine tıklayınız.








firkete oyası